פרגולה חשמלית נאספת

פרגולה חשמלית נאספת, חידוש טכנולוגי ייחודי, שיבטיח לכם 100% הגנה מפני הגשם, ואת האפשרות לצפות בשמיים במלוא תפארתם, כשמזג האוויר יבש יותר.
קראו עוד >>

פרגולה חשמלית מבד

תכירו: פרגולה חשמלית מבד - פתרון רב תכליתי ואפקטיבי המאפשר ליהנות מגג מקורה, יחד עם היכולת לקפל או לפרוס אותו באופן מקסימלי.
קראו עוד >>

סגירת מרפסת – מחירים

גלו איך מחושב המחיר של סגירת מרפסת כדי לקבל את ההחלטה המשתלמת והמתאימה לכם ביותר
קראו עוד >>

פרגולות אלומיניום – מחיר

פרגולות האלומיניום החשמליות של סנטק מגיעות במגוון של דגמים שונים המשפיעים על המחיר שלהן. מה חשוב לבדוק ואיך תוכלו לדעת שתקבלו את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם?
קראו עוד >>

פרגולות מתכת

פרגולות מתכת הן פרגולות אשר השלד שלהן עשוי ממתכת, ולכן הן עמידות יותר מפרגולות אחרות. שלדת המתכת מגינה על החלק הפנימי של הפרגולה מפני רוחות חזקות, גשמים וקרינת שמש ישירה.
קראו עוד >>

פרגולה מתקפלת

פרגולה בעלת מנגנון שליטה ידני או חשמלי לקיפול ופתיחה של הסוכך. לפרגולה מתקפלת יתרונות בולטים על פני פרגולות קבועות, בהם אפשרות לפתיחה חלקית של הפרגולה ושליטה מרחוק.
קראו עוד >>

פרגולות לבתי קפה

פרגולות לבתי קפה מספקות הגנה מפני הגשם והצללה מפני השמש לשטחים רחבים, ומתאימות לבתי קפה ומסעדות בעלי שטח אירוח חיצוני. תאורת LED איכותית ניתנת לשליטה ומאפשרת לקובע את האווירה המתאימה לבית הקפה.
קראו עוד >>

היתרי בנייה לפרגולות מתכת

הרוב המכריע של הפרגולות דורשות קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית, בטרם הקמתן. מהם האישורים הנדרשים להתקנת פרגולה, ומה כדאי לבדוק לפני שמגישים בקשה להיתר בנייה.
קראו עוד >>

עיצוב פרגולות

השימוש בשלדות אלומיניום לבניית פרגולות מאפשר יצירת עיצובים שונים ומגוונים. בשילוב תוספות ייחודיות כמו תאורה ומערכת הפעלה חשמלית, ניתן לעצב את הפרגולה לפי בקשת הלקוח ובהתאמה למקום ההתקנה.
קראו עוד >>

תאורה לפרגולה

שילוב של גופי תאורה לפרגולות מאפשר עיצוב חדשני ומשרה אווירה ייחודית בכל מקום בו הפרגולה מותקנת. השימוש בתאורת LED מאפשר התאמה ממוקדת של התאורה והפעלה קלה ונוחה.
קראו עוד >>

תחזוקת פרגולות

אין קל יותר מתחזוקה שוטפת של פרגולות אלומיניום, אשר לא דורשות חידוש צביעה או שיוף מדי כמה שנים, בניגוד לפרגולות מעץ. מה כוללת התחזוקה של פרגולות האלומיניום וכיצד היא מתבצעת?
קראו עוד >>

פתרונות הצללה לגינה ולמרפסת

פרגולות אלומיניום מהוות פתרונות הצללה אידאליים לגינה ולמרפסת, ומצליחות להגן באופן מושלם מפני קרני השמש וכן מפני גשם ומזג אוויר חורפי. מהם היתרונות של הצללה למרפסת ולגינה באמצעות פרגולות אלומיניום ולמי הן…
קראו עוד >>

סוכך חשמלי ענק

סוככים חשמליים מאפשרים קירוי של שטחים רחבים וגינות גדולות, ומתאימים במיוחד למסעדות וגני אירועים שרוצים ליצור הצללה והגנה בכל עונות השנה. מהם יתרונותיו של סוכך חשמלי ענק ולמי הוא מתאים במיוחד?
קראו עוד >>

פרגולות אלומיניום לקירוי בריכה

פרגולות אלומיניום של סנטק מתאימות במיוחד לקירוי בריכות בחצרות בתים פרטיים. הפרגולות היוקרתיות של סנטק עמידות בכל פגעי מזג האוויר, אינן מחלידות או מאבדות מצורתן ומאפשרות הצללה לשטח רחב – לקירוי בריכות…
קראו עוד >>

עיצוב גינה עם פרגולות

פרגולות מעוצבות מעניקות לחצר או לגינה מראה חמים ונעים, ביתי ונוח. תודות לאווירה הייחודית שלהן, ניתן לשבת בתנאי טבע גם כאשר בחוץ יש שמש קופחת וגם במקרים בהם הגשם מטפטף.
קראו עוד >>

סגירת מרפסת זכוכית

סגירת מרפסת בעזרת פרגולת אלומיניום וחיפוי זכוכית היא אופציה עיצובית מיוחדת, שמוסיפה לבית שלכם טאצ׳ חדשני, ומאפשרת לכם ליצור חדר נוסף בבית בקלות ובפשטות.
קראו עוד >>

יש לך שאלות?

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640