מערכת הצללה רוטה: חווית שימוש חדשנית

פרגולת רוטה (Rota) היא מערכת הצללה ביו-אקלימית המביאה אל קדמת הבמה שילוב יוצא דופן בין אלגנטיות הלוכדת את העין, לבין טכנולוגיית הצללה מהדור הבא.

פרגולת האלומיניום האיכותית טומנת בחובה קונספט חדשני המשלב בין שני העולמות הללו, והיא מבוססת על "פונקציית התנועה הסיבובית", המשפרת את האסתטיקה של אזור המגורים החיצוני באופן שלא נראה עד כה בפרגולות מסוגה.

יש לך שאלות?

    בעבור אנשי המקצוע, רוטה היא הפרגולה בעלת הביצועים הטובים ביותר מסוגה. עבורכם, מדובר ביכולת לשליטה אקלימית בכל עונה ובכל מזג אוויר.

    הסוד טמון בעובדה כי המערכת מאפשרת לאוורר את המרחב שבה היא מצויה, בזכות רפפות האלומיניום הניתנות לסיבוב והטיה בזווית הרצויה לכם.

    כיצד זה מתרחש בפועל? רפפות האלומיניום נעות על צירן עד למצב אנכי, ובכך מאפשרות אוורור של השטח הפנימי, עם שפע של אוויר צח. ניתן לקבע את רפפות האלומיניום בזווית הרצויה ולהתאים בקלות את רמת אור השמש וזרימת האוויר, ובכך לווסת את הטמפרטורה באופן טבעי. כל זאת, תוך הגנה מפני תנאי מזג אוויר משתנים.

    הלקוחות שבביתם או בעסק שלהם הותקנה מערכת רוטה, מדווחים על שיפור משמעותי של איכות החיים שלהם.

    הלוק המנצח: יוקרתיות מינימליסטית

    אך הפונקציונליות המתקדמת היא רק חלק מהתמונה הגדולה: בזכות המבנה המרשים והעיצוב הייחודי של רוטה, אתם מוזמנים ליצור באמצעותה שילובים יוקרתיים ללא גבולות, ולספק נראות חדשה ורעננה של כל מבנה.

    הקווים והגימורים המינימליסטיים של רוטה, רק יעצימו את האפקט.

    באופן זה, משדרגת רוטה כל מרחב שבו היא מותקנת, ואף מגדירה מחדש ויוצרת תיחום אסתטי מובהק של אזורי המגורים והפנאי.

    להשלמת הסצנה, מציעה הפרגולה תאורת אווירה איכותית וחסכונית בחשמל. תאורת ה-LED נשלטת באמצעות שלט רחוק ידידותי, מה שמעצים את חוויית השימוש. את אופי התאורה ניתן לשנות בהתאם למצב הרוח – משהות אינטימית באוויר הפתוח בשעות הערב ועד לאירוח חברתי שוקק חיים.

    אינספור אפשרויות עיצוב

    מערכת ההצללה החדשנית מתהדרת ברוחב מרבי של 4 מטר ופריסה של 6 מטר עומק ביחידה אחת כאשר ניתן להתקין יחד מספר מערכות כך שיספקו קירוי אחיד לשטחים גדולים. כמו כן, ניתן לקרות בקלות סוגים שונים של אזורים ומרחבי פנאי ואירוח, באמצעות פתרונות התקנה גמישים.

    למעשה, רוטה נועדה להשתלב באופן מושלם עם כל סוג של עיצוב אדריכלי, והיא מציגה אפשרויות אינסופיות להגדלת אזור האירוח במרפסות, בגנים, במלונות ובמסעדות, בזכות הלוק העל-זמני המאפיין אותה.

    מאפיינים טכניים

    • מסגרת אלומיניום חיצונית, להבים ומרזבים – קצוות נקיים.
    • מסגרת מצופה אבקה אלקטרוסטטית.
    • פרופילי אלומיניום איכותיים (סגסוגת אלומיניום 6063-T6).
    • ברגים מוסתרים המציעים גימור נקי.
    • מחברי נירוסטה בדרגה גבוהה.
    • שלט רחוק אלחוטי להפעלת מנגנון ותאורה.
    • שיפוע בלתי נראה של 15 מ"מ ליעילות מקסימאלית של זרימת מים.
    • רפרפות מתכווננות בזווית 90°.
    • אפשרות לדימר לשליטה בעוצמת התאורה.
    • כיסוי עמיד למים כאשר הזכוכית במצב סגור לחלוטין.
    • איטום לאורך המבנה לבידוד מים ועמידות בשינויי טמפרטורה.
    עמיד לאורך שנים
    חברה מובילה
    התקנה מהירה ומקצועית

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640