פרגולה חשמלית נאספת

יורד גשם בחוץ? רוצים לשבת ולשאוף אוויר מבלי להירטב? אתם יכולים לעשות את זה עם פרגולה חשמלית נאספת, חידוש טכנולוגי ייחודי, שיבטיח לכם 100% הגנה מפני הגשם, ואת האפשרות לצפות בשמיים במלוא תפארתם, כשמזג האוויר יבש יותר.

 

יש לך שאלות?

    מגג אטום לשמיים פתוחים בלחיצת כפתור אחת

    אחד החידושים הייחודיים ביותר בענף ההצללה הוא פרגולה חשמלית נאספת – סנטק. מדובר בפתרון נהדר למעוניינים בפתרון גמיש לכל עונות השנה.

    ממה עשויה הפרגולה?

    פרגולה חשמלית נאספת עשויה משלדת אלומיניום, כאשר במרכזה יריעת PVC המורכבת משלוש שכבות של PVC איכותי ועמיד.

    שילובו של בד ה- PVC בפרגולה יעיל במקרים בהם אתם מעוניינים ליהנות דווקא מהשמיים התכולים והבריזה הנעימה, ובמקרה שכזה ניתן לפתוח את הקירוי בהתאם ניתן לסגור אותו בחזרה כשיורד גשם.

    גם כשיורד גשם הסנטק, במצב סגור, תספק לכם מאה אחוזי אטימות מפני מים ותהווה סגירת חורף נהדרת.

    הטכנולוגיה לא מפסיקה להפתיע

    הפרגולה החשמלית הנאספת משולבת במרזבי מים מובנים המרכזים את מי הגשמים ומנקזים אותם בנקודות יציאה מרוכזות בתחתית הסוכך.

    עולם הפרגולות ופתרונות ההצללה עובר כל העת שינויים. במדינה כמו ישראל, האתגר הוא גדול בשל השינויים הקיצוניים במזג האוויר, שיכולים להתבטא בחום עז ושמש קופחת וגם בממטרים עזים וממושכים.

    פתרונות הצללה יש למכביר, אולם פרגולה חשמלית נאספת כדוגמאת סנטק, היא אחד החידושים פורצי הדרך בענף, מבוססי טכנולוגיה מתקדמת ומחשבה רבה. הפתרון שמציעה פרגולת סנטק הוא פרקטי, אסתטי ומתאים לכל סוגי מזג האוויר.

    אפשר לשלב גם תאורה

    ניתן אף לשדרג ולהוסיף על הנוחות והעיצוב באמצעות תוספת תאורת LED מובנית בהתאמה אישית של צבע ובעוצמות תאורה שונות.

    תאורה זו נדלקת במהירות, חסכונית, נעימה לעין ואם תרצו, נוכל גם להתקין לכם דימר שיעמעם את האורות במידת הצורך ובכך ליהנות מאוויר שקטה, או מאור מלא, לפי רצונכם. למידע נוסף על תאורה לפרגולה.

    איפה ניתן להתקין אותה?

    התשובה פשוטה: איפה שרק תרצו. הסנטק מתאים ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. לחצר, למרפסת או לגינה כמו גם לבתי קפה, מסעדות אולמות אירועים ובתי מלון. הסנטק מגיע בגדלים שונים ובהתאמה אישית. עם הבחירה הנכונה וההתקנה המקצועית תוכלו ליהנות ממותג יוקרתי, פרקטי ובמחירים נוחים.

    פרגולה חשמלית נאספת – פתרון מושלם

    פתרון נהדר זה של פרגולה נאספת מבית מחברת צללית סוככים, החברה המובילה לייצור, שיווק והתקנה של סוככים ופרגולות במגוון דגמים וגדלים, מהמתקדמים והחדשניים ביותר בעולם.

    רוצים להתפנק בחורף מקירוי איכותי שלא ירטיב אתכם ועדיין להתענג על ריחות הגשם ומראה הטיפות היפה?

    פנו אלינו לקבלת ייעוץ וליווי לבחירת הפרגולה המתאימה לכם ועד להתקנת הפרגולה אצלכם, בחצר או במרפסת, על ידי צוות מתקינים מנוסה ומיומן.

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640