סגירת חורף למסעדות עם סנטק

סנטק, הפרגולות החשמליות עם גג מתקפל עד לפתיחה מלאה, הן הפתרון האידיאלי לסגירת חורף למסעדות ובתי קפה ולכל עונות השנה. עם עמידות לכל מזג אויר, סגנון ועוצמה, הסנטק ממלא את כל היתרונות של סגירת שטח מסעדה לקירוי והגנה ממי הגשמים.

יש לך שאלות?

    למה הסנטק מושלם בסגירת חורף למסעדות?

    התשובה פשוטה – בגלל האיכות והיתרונות הרבים שלו.

    סגירת חורף עמידה לכל תנאי מזג אויר: גשם, רוחות, ברד ועוד

    הסנטק עמיד בכל מזג אויר ומאפשר סגירת חורף בעלת אטימות מוחלטת למים. יתרון זה בולט מאוד לעומת סוככים שונים או פרגולות אלומיניום עם גג פתוח. הסנטק מאפשר עמידות ויציבות בכל מזג אויר. זהו מוצר עולמי המשווק ברחבי העולם, עמיד בחורף הקשה של רוסיה ובריטניה, ואף עמיד בתנאי הקיץ של אוסטרליה.

    תאורת לד מובנית עם אפשרות לשילוב דימר

    פרגולות סנטק כוללות אפשרות של שילוב תאורת לד מובנית בתוך גוף הפרגולה. מנורות הלד נמצאות בבד הפרגולה (ועדיין מאפשרות אטימה ממים). המנורות מוסיפות לעיצוב ויופי הסנטק ובנוסף מתאימות לאווירה.

    בבואנו לבצע סגירת מסעדות באמצעות שימוש בפרגולות אלומיניום סנטק, ניתן להתחשב בתוספת התאורה המובנית ובכך לחסוך את הצורך להוסיף תאורה נוספת.

    גם את התאורה ניתן לכוון עם דימר מובנה אשר שולט בעצמת האור. עובדה זו אידאלית למסעדות אשר מתאימות את התאורה לאווירה שרוצים להשרות במקום.

    סגירת חורף לעסקים: גם בשטחים גדולים

    התאמה לשטחים גדולים וענקיים ועדיין לספק אטימה מלאה ומוחלטת למים. הסנטק מיועד לקירוי והצללת אזורים ושטחים נרחבים. ניתן להתקין סנטק בכל גודל גדול ומעלה. אין דבר כזה שטח גדול מדי להתקנת סנטק – זוהי הפרגולה המתקפלת האולטימטיבית.

    חשוב לדעת שגם בחיבור מספר יחידות סנטק יחד לפרגולה אחת, עדיין תהיה אטימה מוחלטת למים. לצללית סוככים בע"מ יש ניסיון בהתקנה של סנטק בגודל 240 מ"ר באולם אירועים בבני ברק.

    גג מתקפל

    גג הסנטק מתקפל עד לסגירה ופתיחה מלאה. בשונה מפרגולות אלומיניום עם שלבים בגג שמאפשרים רק כניסה חלקית של אור, גג הסנטק נפתח לחלוטין. באמצעות לחיצה קטנה בשלט תוכלו לבחור האם להיות בחוץ או בפנים ולהתאים את המקום והמסעדה לתנאי מזג אויר ולשעות היום.

    סגירות היקפיות בצדדים

    ניתן לבצע סגירות בחזית ובצדדים על מנת שלא לאפשר לכניסת רוח מתחת לסוכך הסנטק. לצורך כך ניתן לשלב עם הסנטק סוככי מסך כמו ״מקסי זיפ״, סוככי מסילה או אפילו סגירות אלומיניום עם זכוכיות.

    יתרונם של סוככי מסך הם בכך שהם מתקפלים וכך בעונת הקיץ ניתן לקפל אותם ולאפשר מעבר חלק מכל הכיוונים. סוככי המסך והמסילה יכולים להיות משולבים עם מערכת שליטה חשמלית ובכך נשלוט בהם ובסנטק באותו שלט רב ערוצי (לבחירת הלקוח). תפעול קל פשוט ונוח.

    מבחר דגמים, צבעים וסגנונות שיכולים להתאים לכל מסעדה, בית קפה או בית עסק

    ניתן לבחור צבע לפרופילים, לשלד הקונסטרוקציה וליריעת הגג בצבע ממבחר צבעים אפשריים.

    4.8/5 - (30 מדרגים)
    עמיד לאורך שנים
    התאורה כבר בפנים
    חברה מובילה
    התקנה מהירה ומקצועית

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640