אקסן - מערכת הצללה מותאמת אישית

דמיינו שבלחיצת כפתור אחת, אתם מצליחים להגדיר מחדש את אזורי המגורים החיצוניים שלכם: להפוך את החוץ לפנים, את הפנים לחוץ, ואף לשנות את האווירה בשעות שונות של היממה.

כעת, הכירו את מי שתעשה זאת עבורכם: הפרגולה המתקדמת אקסן (Exxen), המביאה את הפונקציונליות של מערכות ההצללה לשיאים חדשים.

יש לך שאלות?

    אקסן היא מערכת הצללה ביו-אקלימית חדשנית העשויה מאלומיניום איכותי. הפרגולה הייחודית פועלת באמצעות מנגנון עמיד ויעיל במיוחד המדמה תנועת מספריים.

    במילים פשוטות: אתם יושבים במרפסת, לוחצים על השלט, פותחים או סוגרים את הפרגולה לפי החשק ומצב הרוח ולמעשה יוצרים אווירה וסיטואציות שונות: לרגע אתם בפנים, לרגע אתם בחוץ. לרגע אתם מתמזגים עם הנוף, לרגע אתם נותרים באינטימיות המשפחתית שלכם. זוהי התאמה אישית בשיאה.

    מערכת מודולרית, גמישה וחרישית: הצללה והגנה לכל מזג אוויר

    יתרון בולט של פרגולות אקסן מגיע בדמות מערכת רפפות האלומיניום, הנעות על הציר המרכזי בתנועת המספריים היעילה, מאפשרות קירוי והצללת השטח תוך כדי ביצוע הטיה של הרפרפות.

    התוצאה: פריסה של יחידת הקירוי לפי צורכי המשתמש באופן המדויק, היעיל והנעים ביותר.

    מערכת התנועה האמינה של אקסן מתהדרת בפעולה חרישית, גמישה ומודולרית להפליא, המתאימה לכל עונות השנה. ככזו, היא תספק לכם הצללה איכותית לצד הגנה עילית מפני גשם.

    בזכות יתרונותיה המובהקים, אקסן מגדירה מחדש את אזור המגורים החיצוני ומאפשרת זרימת אוויר טבעי ואיכות חיים יוצאת דופן.

    הודות למערכת הפתיחה והסגירה הפשוטה והאינטואיטיבית, המיישמת טכנולוגיה מתקדמת ויעילה להפליא, מאפשרת לכם אקסן לשלוט באופן מלא על רמת הצללה, בדיוק כפי שמערכת הצללה ביו-אקלימית מתקדמת מיועדת לעשות.

    וזהו למעשה סוד ההצלחה של אקסן: להיות בפנים – ולהרגיש באוויר הפתוח.

    אסתטיקה מנצחת והתאמה מושלמת לכל שטח

    מערכת אקסן מתהדרת במסגרת אלומיניום בצביעה איכותית, מתקדמת ועמידה – המתאימה במיוחד לאקלים הישראלי. ככזו, היא תספק תרומה משמעותית לאסתטיקה של המרחב הפתוח, ותתאים כתוספת לכל מבנה, בכל סגנון עיצובי.

    בזכות רמות הגמישות והמודולריות הגבוהות שלה, אקסן תתאים גם למרחבים גדולים כגון מסעדות, טרסות רחבות-ידיים, מרפסות פרטיות ושטחים מסחריים. כל זאת, תוך שמירה על הקו האדריכלי של המתחם או המבנה שבו היא מותקנת.

    הערך האסתטי של אקסן זוכה לחיזוק נוסף בזכות העובדה כי המערכת כולה משתלבת בהרמוניה עם מוצרים משלימים אחרים, במיוחד עם מערכות קירוי צד נגללים מסוג מקסי זיפ.

    בנוסף, תוכלו להוסיף למערכת קצף בידוד, לטובת בידוד מרבי מחום ורעשים (אופציונלי).

    שמים פתוחים: גרסת הפרגולות

    סוד כוחה של פרגולת אקסן טמון בכך שהיא תוכננה לניצול מקסימלי של הסביבה שבה אנו חיים, ומסייעת להפיק תועלת מאור היום הטבעי והנעים. כל זאת, יחד עם תחושת השמים הפתוחים ברמה מקסימלית.

    בשעות הערב והלילה, אתם מוזמנים לשנות את מראה הפרגולה, באמצעות מערכת תאורת אווירה איכותית וחסכונית בחשמל. באופן זה, תאורת ה-LED הנשלטת מרחוק, מעצימה את חוויית השימוש ומשתנה בהתאם למצב הרוח שלכם.

    מאפיינים טכניים

    • מסגרת אלומיניום חיצונית, רפפות ומרזבים – קצוות נקיים.
    • מסגרת מצופה אבקה אלקטרוסטטית.
    • פרופילי אלומיניום איכותיים (סגסוגת אלומיניום 6063-T6).
    • ברגים מוסתרים המציעים גימור נקי.
    • מנגנון זרועות אמין בטכנולוגיית פעולת מספריים.
    • מחברי נירוסטה בדרגה גבוהה.
    • חגורת תזמון עמידה לתנועה מאוזנת של הקורות.
    • שלט רחוק להפעלת המנגנון והתאורה.
    עמיד לאורך שנים
    חברה מובילה
    התקנה מהירה ומקצועית

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640