פרגולות אלומיניום לקירוי בריכה

סנטק היא פרגולת אלומיניום חזקה ויוקרתית במיוחד. בעזרתה אפשר ליצור הצללה לפי צורך עבור חצר הבית ועבור בריכות שחייה פרטיות. הנה כל המידע שצריך לדעת בנושא כדי להבין את הפופולאריות שלה.

פרגולות אלומיניום הן בחירה נפוצה בקרב אנשים שמחפשים פתרונות הצללה למרחב החיצוני של הבית שלהם. הסיבה לכך היא העמידות שיש לאלומיניום לכל מזג אוויר. כזה הוא בדיוק הסנטק – פרגולה חזקה במיוחד, ומלבד זאת גם יש לה מראה יוקרתי יותר מכל סוכך אחר.

סנטק הוא אם כן סוג של פרגולות אלומיניום שיש להן כיסוי גג מיריעת PVC והוא בעל עמידות גבוהה במיוחד. את הסנטק אפשר למצוא במגוון צורות, דוגמאות, צבעים וגדלים, והוא נותן פתרונות הצללה לא רק איכותיים אלא גם יוקרתיים.

עיצוב פרגולות בבחירה אישית שלכם

הסנטק נחשב למותג יוקרתי בינלאומי, ועכשיו כשהגיע גם לישראל, גם אתם יכולים לרכוש אותו. עכשיו זה הזמן המושלם, לפני בוא הקיץ והשרב הגדול.

אם יש לכם בריכת שחייה בחצר הבית, תוכלו להתקין את הסנטק וליהנות משחייה נוחה יותר וכמובן להגנה טובה בהרבה מפני השמש היוקדת.

היתרונות של סנטק על פני פרגולות אלומיניום אחרות הם:
• עמידות גבוהה במיוחד לכל מזג אוויר, גם בתנאים קיצוניים מאוד
• עמידות לתקופה של שנים, בשל שלד אלומיניום אל חלד
• הסנטק מגיע במגוון צבעים, ואפילו בצבע דמוי עץ להשלמת מראה טבעי בחצר
תאורת לדים מיוחדת לשעות הלילה
• מרזבים לאיסוף וניקוז יעיל של מי גשם מיריעת הגג
• ניתן לשלוט בעזרת שלט על התאורה (כיבוי, הדלקה או עמעום) ועל הסוכך עצמו (לפתוח ולסגור אותו)
• מנוע השייך לחברת סומפי המצוינת
• מצופה בחומרים מעכבי בעירה
• דוחה לכלוך, מים ואבק

מדוע פרגולות האלומיניום שימושיות כל כך?

פרגולות אלומיניום של סנטק הן הדרך הכי טובה להשיג לא רק הצללה בימות הקיץ כי אם גם הגנה מפני גשם וברד בימות החורף, לאורך שנים רבות.

עבור בריכות שחייה, הסנטק הוא שימושי במיוחד, כיוון שהוא מגן על השוחים בבריכות מפני נזקי השמש. למי שלא יודע, השמש אומנם ממילא מסוכנת אך עוד יותר אם באים איתה במגע כאשר נמצאים בתוך המים.

בעזרת סנטק אפשר לתת לבריכת השחייה בחצר מראה יוקרתי ומיוחד הרבה יותר, בעיקר בשעות הערב כשהשמש שוקעת ותאורת הלדים דולקת.

לסיכום, פרגולות אלומיניום הן תמיד פרקטיות לבית ובפרט אם יש בריכות שחייה בחצר הבית. אך בכדי לקבל את הטוב ביותר עבור כל בני הבית, סנטק היא הבחירה הנכונה משום שהוא נותן איכות ועמידות לשנים רבות, גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים, הוא נוח לשימוש ובעל עיצוב מרהיב וייחודי.

יש לך שאלות?

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640