סוכך חשמלי

סוככים חשמליים הם המילה האחרונה בכל הקשור לפתרונות הצללה וקירוי, מכיוון שהם מאפשרים ליצור חלל שניתן לפתוח ולסגור אותו לפי הצורך. מסיבה זו, מדובר בפתרון מושלם עבור מסעדות, בתי קפה או אפילו גני אירועים.

סוכך חשמלי ענק עשוי להתאים במיוחד למקומות כמו מסעדות וגני אירועים, הרוצים לנצל עד תום את השטח שלהם לאורך עונות השנה, להגן על האורחים מגשם או שמש בחורף ובקיץ, ולאפשר להם ליהנות מקרני השמש החמימות בימים הנוחים יותר וכמובן בעונות המעבר.

יש להדגיש שבניגוד לרוב פרגולות האלומיניום, בסוככים חשמליים מתאפשרת פתיחה מלאה מכיוון שהכיסוי העליון של הסוכך במצב מקופל הוא ברוחב של פחות מחצי מטר וישנם גם דגמים בהם הסגירה מתבצעת מן המרכז.

איך יוצרים סוכך חשמלי ענק לגני אירועים ?

למרות שדגמים מסוימים של סנטק מגיעים לרוחב של 12 מטר, הרי שלעיתים נדרש הצורך לחבר מספר סוככים ביחד על מנת ליצור סוכך חשמלי ענק. לדוגמה, עבור גן האירועים "קונקורד" שבבני ברק, הותאם סוכך חשמלי גדול במיוחד שרוחבו הכולל כ – 200 מטר.

חיבור הסוככים זה לזה אינו פוגע באטימות למים של המבנה המחובר מכיוון שתהליך ההתקנה עצמו נעשה על ידי המומחים של סנטק והקונה יכול לבחור האם להשתמש גם במרזב מים קדמי.. בסרטון הבא ניתן לראות כיצד חוברו יחד בעת ההתקנה שתי פרגולות אלומיניום חשמליות יחד ויצרו קירוי , סגירה של מסעדה בשטח של 150 מ"ר כאשר עדיין ישנה אטימה מלאה למים גשמים ורוחות.

יש לציין שאת כל הסוגים של פרגולות חשמליות ניתן להתאים לאופי המקום ולאווירה אותה רוצים ליצור, וזאת באמצעות מגוון גדול במיוחד של צבעים לבחירה עבור כיסוי ה – PVC של הסוכך ופרופיל האלומיניום שלו, כולל גוון חום המזכיר מאוד את זה של הסוכך הקלאסי מעץ או פרגולה.

כמו כן, בחלק הפנימי של הסוכך ישנה אפשרות להתקין נורות LED עם דימר מעמעמם וכך ליהנות מחופש פעולה גדול עוד יותר.

5/5 - (44 מדרגים)

שילוב סוכך חשמלי עם סוכך מסילות או מסך

אפשרות נוספת השימושית גם למסעדות גדולות ובתי קפה היא התקנת סוכך חשמלי ענק ביחד עם סוככי מסילות או סוככי מסך בצדדים, כך שישנה אטימה מלאה מפני רוחות וגשם גם בימי החורף הסוערים ביותר.

ניתן אף לחבר את המנגנון החשמלי של הסוככים ההיקפיים עם זה של הסנטק וכך לשלוט בשניהם בו זמנית או כשני ערוצי שליטה נפרדים.
בסרטון הבא ניתן לראות את גג סנטק באולם אירועים שחט של 210 מ"ר שכולו סגור בעזרת סוכך סנטק- פרגולה אלומיניום חשמלית הכי טובה בעולם. כל הגודל הזה נשלט באמצעות שלט אחד. בלחיצת כפתור מחליטים האם לפתוח או לסגור ובלחיצה שניה מדליקים ומכבים את האור. שליטה בשטח ענק בכל אולם האירועים באמצעות שלט קטן. והכל באיכות חסרת פשרות.

 

יש לך שאלות?

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640