פתרונות הצללה לגינה ולמרפסת

פתרונות הצללה שונים, במיוחד לגינה ולמרפסת, הפכו למבוקשים מאוד בין אם למטרה פרטית או עסקית. פתרונות ההצללה של סנטק מהווים פתרון אולטימטיבי להצללת הבית, הגינה המרפסת ועוד.

אנחנו מציעים מספר סוגים של פתרונות הצללה, בהתאמה אישית עבור כל צורך ותקציב. כדי ליצור עבורכם את מידת ההצללה הנדרשת, עליכם להבין את הצורך ולהתאים בדיוק מירבי את אופן ההצללה.

יש לך שאלות?

    פתרונות הצללה מגוונים

    פרגולות מעץ וסוככים אמנם יכולים לסייע להצללה בגינה, אך החיסרון המרכזי שלהם נעוץ בכך שהם קבועים במקומם ולכן מסתירים את אור השמש גם בימים מעוננים חלקית.

    לכן, הפתרון הנכון ביותר הוא הצללה לגינה או למרפסת באופן דינמי, באמצעות פרגולה שאותה ניתן לפתוח ולסגור בהתאם למזג האוויר.

    מכיוון שמרבית המנגנונים החשמליים אינם ניתנים להתקנה בתוך קורות עץ וגם מנגנון ידני הוא מסורבל משהו, מרבית הפרגולות החשמליות הנפתחות הן פרגולות מבוססות שלד אלומיניום בהן הקורות הן למעשה שלבי אלומיניום הזזים קדימה ואחורה ועל ידי כך מקפלים את יריעות ה-PVC שביניהן.

    פרגולות, סוככים וסככות

    הפתרונות האלה מספקים הצללה איכותית בכל שטח בו הם ממוקמים:

    פרגולה – יכולה להבנות מחומרים שונים, כאשר הפרגולות הנפוצות ביותר הן פתרונות הצללה לשטחים גדוליםפרגולות אלומיניום ופרגולות עץ. לפרגולה מראה יוקרתי ואקסקלוסיבי בעל רמות גימור גבוהות ולכן היא נפוצה ומועדפת במקרים רבים.

    כיום, הפרגולות המתקדמות ביותר הן פרגולות חשמליות המספקות גם תאורה מובנית וגם יכולת פתיחה וסגירה בלחיצת כפתור.

    סככות וסוככים – פתרונות הצללה המיוצרים מחומרי גלם מגוונים לרבות בד או ניילון ועל פי רוב הם מותקנים על גבי חלונות וכניסות למבנים כדי למנוע מהחום לחדור אל המבנה.

    רפפות אלומיניום – פתרון מרהיב ויפה לעין ובנוסף, פרקטי מאוד למבנים גבוהים בשל יכולתו להתמודד עם רוחות חזקות. ניתן לשנות את זווית הרפפות, לפתוח ולסגור אותן ובנוסף, לאסוף את רפפות האלומיניום לפתיחה מוחלטת.

    היתרונות של הצללה לגינה עם פרגולות אלומיניום

    להצללה בגינה על ידי פרגולות אלומיניום יתרון נוסף שנובע ממבחר הגדלים הרחב בהם מגיעים הדגמים השונים: החל מפרגולות קטנות בגודל 3 על 3 להצללה של מרפסת קטנה, ועד לפרגולות ברוחב 12 מטר לכיסוי של שטחים מסחריים גדולים כגון חצרות של מסעדות ואפילו אולמות אירועים.

    מה לגבי צבע הפרגולה?

    את הפרגולות הללו ניתן לצבוע במגוון כמעט אינסופי של צבעים, כך שהן לא רק יהיו פרקטיות, אלא גם ישתלבו היטב בסביבה בה הן ממוקמות.

    יש גם אפשרות להוסיף לפרגולות תאורה פנימית על גבי החלק הפנימי, וזאת בעוד בפרגולה העשויה מעץ, יש לעשות זאת באמצעות חוטי חשמל תלויים או להסתמך על גופי תאורה חיצונים.

    פתרונות הצללה לגינה בהתאמה אישית

    ניתן למקם את פרגולות האלומיניום בכל מקום שרוצים באמצעות תמיכה של עמודים מתאימים, כך שאין בהכרח צורך להסתמך על קירות המבנה או המרפסת (למרות שישנם גם דגמים כאלו).

    למעשה, באמצעות חיבור של מספר סוככים יחדיו, אפשר להגיע גם לכיסוי של עשרות ואף מאות מטרים מרובעים ובכך לאפשר הצללה לחצר או לגינה גדולה במיוחד.

    לא משנה באיזה סוג הצללה תבחרו, כל עוד תצליחו לענות על המטרה אותה אתם רוצים להשיג. קחו בחשבון כי פרגולות עתידות להוסיף למבנה (מעבר להצללה), דקורציה ועיצוב מרשים.

    הבחירה בסוג ההצללה תלויה בכם, בצורך ובתקציב שלכם, על כן חשוב עד מאוד להעזר בבעלי מקצוע מובילים בתחומם ולבחור בפתרון האולטימטיבי עבורכם וזה שישמש אתכם היום ובעתיד על הצד הטוב ביותר.

    פנו אלינו, ונשמח לסייע לכם להחליט מהו הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

    5/5 - (33 מדרגים)

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640