פרגולה חשמלית מבד - כל היתרונות בפרגולה אחת

כשמחפשים פתרונות הצללה כמו פרגולה, מחפשים פתרון פרקטי, יפה למראה, איכותי ועם כמה שיותר אפשרויות שימוש. תכירו: פרגולה חשמלית מבד – כשהאיכות פוגשת את הטכנולוגיה.

יש לך שאלות?

    מהי פרגולה חשמלית מבד?

    פרגולה חשמלית מבד נקראת "סנטק", פתרון רב תכליתי ואפקטיבי לכל מזג אוויר. מהצללה מלאה, או הגנה מוחלטת מפני הגשם ועד למראה שמיים תכולים וכל זאת בלחיצה על כפתור השלט!

    פתרון ייחודי זה, מאפשר ליהנות מגג מקורה, יחד עם היכולת לקפל או לפרוס אותו באופן מקסימלי וכל זאת עם החוזק והעמידות של שלדת האלומיניום של הפרגולה שמספקת את היציבות והעמידות שלה.

    איזה בד משולב בה?

    בפרגולת סנטק משולבות יריעות PVC איכותיות ביותר המספקות הגנה מקסימלית מפני השמש ואטימה מוחלטת מפני הגשם.

    ניתן לפתוח ולסגור את הפרגולה בהתאם לתנאי מזג האוויר: ניתן ליהנות מישיבה מחוץ לבית גם כשיורד גשם זלעפות, או ליהנות מהשמיים הכחולים והבריזה הנעימה באמצעות פתיחת הפרגולה – תלוי במזג האוויר.

    עיצוב ויופי לצד עמידות ואיכות

    כמו כן, הפרגולה היא בעלת מנוע שאחראי לקיפול, ובעזרת שלט קטן ניתן לפתוח ולסגור אותה בהתאם לצורך.

    תאורה אמרנו?

    אופציה נוספת לשדרוג סנטק היא לשלב בה תאורת לד הניתנת להוספה בקלות, כך שהיא תספק תאורה, תיצור אווירה ותתאים גם לנסיבות מיוחדות כמו אירוע או ארוחה חגיגית.

    הפתרון האולטימטיבי

    פרגולת אלומיניום סנטק היא רב תכליתית, איכותית, עמידה, חזקה, מרהיבה ומתאימה לכל תנאי מזג האוויר ולכן היא מהווה כפתרון הצללה אולטימטיבי.

    אנחנו פועלים כל העת כדי לחדש ולמצוא את פתרונות ההצללה הטובים, החזקים והאיכותיים ביותר. עם הפרגולות שלנו אתם נהנים מפרגולה שמיוצרת בטכנולוגיה מתקדמת, המתחשבת בנוחות, בתנאי מזג האוויר, ובפרקטיקה.

    תוסיפו לכל אלו שנות נסיון רבות, ידע מקצועי והתעדכנות בלתי פוסקת בחידושים ובטרנדים, ותקבלו פרגולה יפה, ברמת גימור גבוהה במיוחד, עמידה ואפקטיבית.

    למידע נוסף, ייעוץ, בחירת דגם הסנטק המתאים לך, אנו עומדים לרשותכם בכל עת. צרו קשר והצטרפו גם אתם לעולם הסנטקים המצוין שלנו.

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640