פרגולות לבתי קפה ומסעדות

פרגולות לבתי קפה נועדו להגדיל את השטח המקורה של בית העסק וכך לאפשר לארח כמות גדולה יותר של לקוחות בימים החמים של השנה ואפילו כאשר יורד גשם.

 

יש לך שאלות?

    אינספור אפשרויות עיצוב לפרגולות אלומיניום בבתי קפה

    אם בעבר היה מקובל להשתמש בעיקר בסוככים קטנים שהצלו על שטח מוגבל יחסית, הרי שבאמצעות פרגולות מודרניות שעשויות מאלומיניום, ניתן להצל גם על בתי קפה ומסעדות ולהתקין סגירת חורף לבתי עסק שלהם חצר גדולה במיוחד בגודל עשרות מטרים מרובעים.

    כל זאת תוך כדי הגנה מרבית מפני תנאי מזג האוויר ההפכפכים בארצנו, כולל רוחות חזקות וגשם. (לפרגולות ישנו מרזב נפרד אשר מונע הצפה של הגג).

    יתרה מכך, הפרגולות המודרניות האלו יכולות אף להיות מונעות באמצעות מנוע חשמלי ולהיפתח באופן חלקי או מלא כאשר מזג האוויר בחוץ נוח. כמו כן, התוספת האחרונה בתחום הן נורות LED קטנות המוצמדות לחלק הפנימי של הפרגולה שניתן לשלוט בעוצמה שלהן ולעמעם אותן, כך שהן משרות אווירה חמה, רומנטית, מחשמלת וכו' לפי רצון הלקוחות.

    כמובן שחוטי החשמל עצמם נמצאים בתוך פרופיל האלומיניום ולכן אין צורך לחשוש מחוסר אסתטיות או פגיעה בהן.

    מכיוון שהפרגולות לבתי קפה מיוצרות בדרך כלל מאלומיניום בשילוב של בד כיסוי מסוג PVC, הרי שיש אינספור אפשרויות לשילובים ועיצובים במבחר רחב של צבעים וסגנונות: החל מפרגולות שמזכירות פרגולות עץ קלאסיות, דרך פרגולות מודרניות בצורת קשתות עם צבעי שנהב או ירוק בוהק ועד לפרגולות לבנות מינימליסטיות.

    פרגולה לבתי קפה יכולה להיות מחוברת ישירות לקיר או להיתמך על ידי עמודים במידת הצורך. במידה והפרגולה נתמכת על ידי יותר משני עמודים מכל צד, אפשר לשלב בד PVC גם בצדדים וכך ליצור חדר אירוח נפרד לחלוטין לרווחתם של המתארחים במקום וכמובן לאירועים מיוחדים.

    התקנת הפרגולה

    פרגולות לבתי קפה העשויות מאלומיניום כגון אלו של סנטק, דורשות התקנה זהירה ומדויקת על מנת שהשלד של הפרגולה יישב בדיוק במקום הנכון והכיסוי יהיה ניתן לפתיחה וסגירה בלי שום תקלות חשמליות או מכאניות.

    התקנה איכותית המתבצעת בצורה בטוחה מאפשרת לבעלי בית הקפה ליהנות מפרגולה איכותית שתשתמש אותו עוד שנים ארוכות.

    לפרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ חינם – צרו קשר ונשמח לענות לכל שאלה.

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640