רפפות אלומיניום - אקסיס

רפפות אלומיניום – פתרון קירוי והצללה חדשני, העומד בסטנדרטים הטכנולוגיים והטרנדים האדריכליים המודרניים.

המראה הייחודי של פרגולת הרפפות החשמלית, מדגיש את הפונקציונליות הגבוהה והתמורה לאורך החיים היוקרתי שמגיע לכם. השליטה במזג האוויר מעולם לא הייתה קלה, יפה ויעילה כל כך.

יש לך שאלות?

    מה מיוחד ברפפות אלומיניום אקסיס?

    תכנון מתקדם ושימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, הופך את פרגולת אקסיס למובילה בתחומה. תנועת הרפפות החלקה והשקטה, בזווית של עד 110 מעלות, מציבה סטנדרט חדש לשליטה במשב הרוח, כמות הצל וההגנה מגשם. המנוע הנסתר שקט ואמין במיוחד ומשתלב בתפישת העולם המאפשרת להרגיש בבית גם מחוץ לבית.

    גמישות היא מילת המפתח ושליטה מלאה היא הדרך להבטיח התאמה מלאה של החלל המקורה לצורכי המשתמשים.

    רפפות אלומיניום אקסיס מותאמות אישית ומגיעות במידות 4.50 מטר אורך, 8 מטר עומק ביחידה מודולרית אחת.

    ניתן להתקין מספר מערכות יחדיו ובכך ליצור קירוי אחיד ואטום ממים לשטחים גדולים במיוחד. החומרים האיכותיים מבטיחים התאמה מושלמת והגנה מרבית בכל מזג אוויר.

    בין אם מדובר בקירוי לחצר, סגירה למרפסת או סגירת חורף לעסק כתוספת למבנה קיים או בהתקנה כיחידת הצללה עצמאית, המבנה המודולרי וקלות ההרכבה מאפשרים התאמה לכל מקום.

    שלד רפפות האלומיניום מעניק מראה נקי ומבטיח עמידות. מערכת השליטה האלחוטית מעניקה נוחות שימוש והשילוב של תאורה מובנית ותאורה צבעונית RGB מתחלפת מוסיפים לאווירה והופכים את פרגולת אקסיס ליצירת אומנות של ממש.

    קטלוג פרגולות אקסיס

    אסתטית ועמידה במיוחד

    פרגולת אקסיס לא רק אסתטית ומעוצבת אלא גם יעילה ועמידה במיוחד. מסילות האקסיס ברוחב 24 ס"מ מספקות עמידות ויציבות משולבים עם מרזבים היקפיים מובנים בכל צדדי המערכת ומספקים עמידות ואטימה בתנאי מזג אויר גשום וסוער. עוד על סגירת החורף שלנו קראו כאן >>

    רמת השליטה על זווית הרפפות ופתיחת הקירוי מוסיפה ליעילות האנרגטית בחלל האירוח לאורך כל שעות היום.

    האפשרות לקבוע את כמות האור הטבעי, זרימת האוויר הטבעי ושימור הטמפרטורה הנעימה, משלב בין חיסכון למראה יוקרתי ומתקדם. מערכת אקסיס תוכננה עם מודעות סביבתית מתקדמת שאנשים ימשיכו לדבר עליה גם אחרי האירוע.

    רפפות אלומיניום – אקסיס מתוכננות מראש להתאמה מלאה גם מבחינה עיצובית. מגוון תוספות המשתלבות באופן מושלם במבנה המודולרי מתאימות את המראה היוקרתי לסטנדרטים החדשים של עיצוב מודרני.

    החל משילוב תאורת לד מובנית עם דימר בתוך פרופיל האלומיניום, אפשרות לשילוב תאורת לד צבעונית מתחלפת RGB מובנית, קצף תרמי לבידוד הרפפות ולשליטה על טמפרטורת חלל האירוח.

    לתיאום פגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות

    כל מה שצריך הוא להתקשר 1-800-22-1640 או להשאיר פרטים באתר ונציג מטעמנו יגיע אליכם לייעץ ולתת הצעת מחיר מותאמת אישית!

    4.9/5 - (39 מדרגים)
    עמיד לאורך שנים
    חברה מובילה
    התקנה מהירה ומקצועית

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640