שדרוג בתי יוקרה עם פרגולות מעוצבות

מאמר אורח

חשיבותן של פרגולות אינה מתמצה בהיותן אמצעי הצללה; עבור רבים חשיבותן נובעת משילוב של סמל סטטוס, אזור נוחות, אלמנט דקורטיבי ועוד. קלות, יעילות ושכלול אמצעי הפתיחה והסגירה של פרגולות ייחודיות הופכת את אזור הפרגולה למתחם ייעודי לפעילויות שונות. הפרגולה הופכת את המתחם לנעים ומקורר בקיץ ולמוסק, חמים ונעים בקיץ. המתחם מוגן מפני קרינת השמש והצלפות הגשם. לחיצת כפתור הופכת את המרפסת לסלון.

איכות ובטיחות המעוגנות בתווי תקן מחייבים ומחמירים מהווים ערובה לא רק לתקינות הפרגולה לכשירותה אלא ליציבותה ולעמידותה. על יסוד שלד אלומיניום אל חלד, שניתן לצביעה בכל צבעי הקשת וגווניה, לרבות בצבע דמוי עץ, המשווה למתחם מראה ביתי, כפרי ונעים, נבנית פרגולה לנוי ולהידור.

אלמנטים שונים מעשירים ומעצימים את האפקט החזותי המרשים של הפרגולה, לדוגמה: תאורת לדים, גג חזק ועמיד עשוי מחומרים הדוחים לכלוך ומעכבים בעירה ושומרים על ניקיונו של המוצר המובחר.

באמצעות שלט אלחוטי ניתן לפתוח ולסגור את הגג, להדליק את האורות ולעמעמם כדי ליצור אווירה רומנטית ולכבותם. והכל מבלי לקום מהכיסא הנוח או מהספה המפנקת.

הפרגולה חיצונית לבית אבל מהווה חלק בלתי נפרד ממנו

הפרגולה חיצונית לבית אבל מהווה חלק בלתי נפרד מעיצובו, לכן טבעי שבעלי הבית יקפידו אל כל מרכיב בו בכלל ועל עיצוב מפואר בפרט, במיוחד כאשר מתחם הפרגולה הופל למקום מפגש ואירוח. האפשרות להזמין ולקבל פרגולה במתאר מבוקש ומועדף על פי טעם אישי והיכולת לספק אותו מקלה על התאמת המערכת המודולרית לדרישות הלקוח ולציפיותיו.

אמצעי שליטה ובקרה הרווחים כיום בשימוש בבתים חכמים מקלים גם בעת השהייה בפרגולה, שאף בה ניתן, כאמור, לשלוט על אלמנטים מרכזיים בה. עצם האפשרות לקבוע את מידת הסגירות והפתיחות, האור והצל, הופכים את ניצול מתחם הפרגולה לאזור נוחות אטרקטיבי ועבור רבים- אולטימטיבי.

פרגולות משדרגות לא רק בתי יוקרה אלא גם מוסדות שונים, בתי עסק, מסעדות ובתי קפה יוקרתיים. הן מהוות, הלכה למעשה, סגירות חורת וקיץ גם יחד ובכל מאפשרות לבעלי המקומות השונים להגדיל את המתחם שבבעלותם ולאפשר למספר רב יותר של אנשים לשהות במקום וליהנות בו.

לא שקר היופי, לא הבל החן

בעלי דירות יוקרה שרוצים "לנקר עיניים"- מרהיבים את מרפסות בתיהם, לרבות האחוריות, בפרגולות שעיקר התקנתן מיועדת לשוות מראה מהודר ויוקרתי. פרגולות אלא לא אמורות להצליל בהכרח את המרפסת אלא להוות אלמנט קישויי מרשים בה. כך ניתן לראות פרגולות קטנות ומרקיזות בכניסות לבתים ובמרפסותיהם האחוריות. פרגולות מהודרות סוככות גם על מכוניות יוקרה החונות במתחם בתי היוקרה של אנשים שעבורם יוקרה היא סמל סטטוס ואורח חיים. היופי והחן אינם שקר. הם אמת לאמתה – ותנאי הכרחי…

בשורה התחתונה: אף שהיופי הוא תנאי הכרחי מבחינתם של הדיירים בדירות יוקרה שרוצים להעשיר ולהעצים את אפקט ההידור אסור להתפשר לא על איכות החומרים שמהם עשויה הפרגולה ולא על בטיחותה.

יש לך שאלות?

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640