פתרונות הצללה לגינה

ישנם סוגים שונים של פתרונות הצללה שניתן להשתמש בהם בגינה או בגג המבנה, ולעיתים הבחירה בפתרון ההצללה הנכון היא לא כ"כ פשוטה. יש סוגים שונים, חומרי גלם מגוונים מהם מיוצרים הפתרונות השונים, טווחי מחירים משתנים וכו'. במה בוחרים? המשיכו לקרוא.

פתרונות הצללה לגינה משמשים ליצירת אזור נוח ונעים בגינה שלכם, כאשר ישנם גורמים שונים שעליכם לקחת בחשבון במהלך תכנון גינה פרטית. בעוד שהגורם החשוב ביותר הוא מה אתם רוצים להשיג עם פתרון ההצללה, צריך לקחת בחשבון פקטורים כמו גודל ההצללה, סוג ההצללה, מאילו חומרים היא מיוצרת, עד כמה היא עמידה מפני השמש הישראלית הקופחת ועוד.

צליה אטומה ורשת לגינה

במהלך תכנון גינה פרטית תוכלו לבחור בין סוגי פתרונות הצללה שונים, כאשר הצלייה היא כנראה אחד מהפתרונות הנפוצים והזולים שתוכלו למצוא. עם זאת, קחו בחשבון שפתרון ההצללה הזה הוא לא עמיד במיוחד ותצטרכו החלפה בגלל בלאי בשלב מסוים.

אם הגינה שלכם כוללת צמחיה חיה אשר מצריכה חשיפה מבוקרת לשמש, תוכלו להשתמש בצליות רשת, בשונה מצליות אטומות שעשויות בד אטום לגמרי. פתרונות אלו עשויים בדרך כלל מבד פוליאסטר או פוליאתילן טרפתאלט (PET), שזהו חומר גלם המשקף את אור השמש בצורה מבוקרת על פני הצמחים ועוזר לשמור על רמות הלחות בקרקע. באשר לפינת הישיבה, יהיה כדאי לקחת בחשבון פתרונות כמו פרגולות. בואו נדבר גם עליהן.

הפתרון הנפוץ ביותר: התקנת פרגולה בגינה

פרגולה לרוב תהיה בנויה מעל גינה או מרפסת, כאשר  תהיה מבוססת על עמודים, קורות וקשתות מעוצבות בדרכים שונות. ואמנם הפרגולה תומכת ומגנה על הצמחים בגינה ומספקת צל מהשמש, אבל הפרגולה גם מוסיפה אלמנט דקורטיבי לגינה.

פרגולות משמשות לא רק בגינות אלא גם במקומות כמו פטיו, מרפסות וחצרות. ניתן להשתמש בהן כדי ליצור צל או לייצר פרטיות, וגם ניתן לעצב אותן בדרכים שונות שיהיו גם פונקציונאליות. למשל, אם תשלבו צמחיה חיה או צמחיה מלאכותית (למשל, צמחיה מטפסת שמשתלבת על הפרגולה) על הפרגולה, תוכלו להנות מעיצוב מהמם וגם לשפר את הפרטיות שתקבלו מההצללה שלכם. ניתן לבנות פרגולות מחומרים שונים כמו אלומיניום, עץ, מתכת, אבן או בטון.

אל תשכחו השוואת מחירים בין פתרונות הצללה

חשוב לבצע השוואת מחירים ומחקר שוק לפני רכישה והתקנה של פתרונות הצללה בגינה, כי חוסר ידע בנושא עלול להוביל לרכישה יקרה, או גרוע מכך, להתקנה שלא מספקת לכם את הפתרון שייחלתם לקבל.

אנשים רבים מהססים לרכוש ולהתקין פתרונות הצללה בגינה כי הם לא רוצים להוציא הרבה כסף. עם זאת, השוואת מחירים במהלך תכנון גינה יכולה לחסוך לכם בממוצע מאות שקלים בכיס. ומעבר לכך, במהלך השוואת המחירים תוכלו לחפש את אנשי המקצוע הכי אטרקטיביים במחיר ומיומנים בעבודתם.

יש לך שאלות?

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640