עיצוב גם בחוץ באמצעות בניית פרגולה מרהיבה

עיצוב פנים הוא לא רק מקצוע. הוא חוש. הוא רגש. הוא טעם אישי. אם אתם רוצים להוסיף לביתכם אלמנט עיצובי דקורטיבי יפה ועצמתי – פרגולה היא אחד המוטיבים המרכזיים בעיצוב הבית, הכניסה אליו, מרפסתו, גנו וחצרו וכל מקום שבו פרגולה יוצרת מקום שניתן לא רק להתפעל מיופיו אלא גם ליהנות מהצל שהוא יוצר, ההגנה מפני אור, רוח וגשם.

פרגולות אלומיניום חשמליות

פרגולה היא מוצר אפקטיבי ודקורטיבי שנותן פתרון אולטימטיבי למבנים רבים, ציבוריים ופרטיים. פרגולות אלומיניום חשמליות הן המלה האחרונה, העדכנית והחדשנית, בתחום החיפוי ופתרונות ההצללה. היתרונות שלהם הם כה רבים וכה מובהקים ומנייתם מאפשרת להיווכח בכדאיות ובתועלת שברכישתן.

הן עמידות בכל מזג אוויר, קיצוני ככל שיהיה, דוגמת חורף קר וגשום במיוחד. הן עמידות לאורך זמן הודות לשלד האלומיניום בחזק והעמיד שלהם. הן דקורטיביות וניתן לקבל אותן בגוונים שונים.

הפרגולות מסופקות עם מרזבים לעצירת המים מכל יריעת הגג ומגיעות גם עם מקום ייעודי לניקוזם בחלק התחתון של הסוכך. הגג עמיד במיוחד (לרבות בפני מים ועובד) והוא עשוי בד חזק PVC שמצופה בחומרים מעכבי בעירה ודוחים לכלוך. תאורת לד המובנית בתוך הפרגולה משווה לה מראה מרהיב בחושך ויוצרת מעין עיצוב פנים, בחוץ.

מנגנון פתיחה וסגירה חשמלי מאפשר קיפול פרגולה מדגם סנטק ובכך ליצור שמים פתוחים בתקופה שבה אין הכרח להשתמש בפרגולה. הפעלת הפרגולה, פתיחתה וסגירתה נעשית באמצעות שלט, המאפשר גם שליטה על כמות האור- העצמתו ועמעומו.

התקנת פרגולה בשלל גוונים משלימים לעיצוב פנים

אם אתם מחפשים פרגולה חזקה, עמידה, יפה, קלה ונוחה לתפעול, כזו המאפשרת בקרה ושליטה מלאים על מידת הפתיחה והסגירה שלה, אין ספק כי פרגולה אלומיניום המופעלת על ידי חשמל היא סוכך וגורם הצללה מיטבי שמשווה לכל מקום בבית שבו היא מותקנת יופי רב. עיצובה, האסתטיקה שלה, העצמה שלה והתאמתה היא מלאכת מחשבת של עיצוב פנים במיטבו בכל מקום בבית.

בניית פרגולה היא חלק בלתי נפרד מתפיסת עיצוב פנים הבית וחזותו החיצונית. על מנת לבחור פרגולה באופן מושכל ואפקטיבי, בחירה שתגלם גם את הטעם האישי שלכם, מומלץ לפנות אל אנשי המקצוע המנוסים, המאומנים ומיומנים בייעוץ ובהתקנה.

פרגולות בעיצובים וסגנונות שונים

פרגולה, בדומה לכל רהיט, היא בעלת מראה וקו עיצובי מסוגנן שניתן לרוב לבחירה. אם דירתכם מעוצבת במוטיב עתיק או מודרני, כפרי או וינטאז' לכל הסגנונות הללו תוכלו למצוא פרגולה מתאימה שתהווה השלמת קו מושלמת שתיקח אתכם מן הפנים אל החוץ, בזרימה, בהרגשה, בתחושה, ובמראה ללא ספק זאת כלל לא שאלה.

יש לך שאלות?

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640