קירוי פרגולה

מאמר אורח

אנחנו נמצאים בשלהי החורף ובפתיחתה של עונת האביב, הבאה עלינו לטובה. מזג האוויר מתחמם ואתו התחושה של רעננות והתחדשות. לכן, דווקא עכשיו זה הזמן לקירוי מחדש.

עליכם לבדוק היטב ולוודא שהבית שלכם מוכן ומזומן לקראת האביב ושהפרגולה המקורה שבחצר תהיה עמידה ואיתנה מספיק לאחר תקופת החורף שעברה עליה, בכדי להגן עליכם מפני השמש ולבדוק שהיא אכן לא מתחילה להתכלות ולהתבלות – אחרת, זה הזמן להתחדש בלוחות סנטף לקירוי פרגולות.

אביב הגיע – זמן להתחדש!

מה לא נאמר ונכתב על עונת האביב. חום, פריחה, שמש, ניקיונות, התחדשות. זוהי תקופה בה אנו חשים בצורך להתחדש ולרכוש דברים חדשים לעצמנו ולבית, שירעננו את האווירה וישפרו את ההרגשה שלנו, בייחוד לאחר החורף שנחשב לעיתים לקודר, אפור ומדכא.

אז לפני שאתם ששים לעבר הקניון הקרוב לביתכם, תנו הצצה לעבר הפרגולה שלכם. האם היא מקורה בצורה אופטימלית? האם החורף הארוך השאיר את אותותיו וכרסם את דרכו בחומר הקירוי? במידה והחורף אכן פגם באפקטיביות של הפרגולה, זה הזמן להתחדש בלוחות סנטף עמידים.

אז מהו סנטף?

סנטף הינו אחד מן הלוחות המפורסמים ביותר לקירוי מבנים, כאשר התכונות הייחודיות שלו, הן המבדילות אותו מכלל הלוחות הקיימים.

בעוד שלוחות אחרים מתכלים מהר ופחות עמידים באופן יחסי, הסנטף הינו בעל חוזק מכני גבוה, עמיד בכל נזקי מזג האוויר, מסנן קרינת UV מזיקה, שומר על מראהו לאורך שנים, קל נוח להתקנה וידידותי לסביבה.

כל היתרונות האלה ועוד, הופכים את לוח הסנטף ללוח המבוקש ביותר בשוק לקירוי פרגולות ולא בכדי.

מדובר בלוח פוליקרבונט גלי, שכאשר מקרים באמצעותו את הפרגולה, הוא שומר על הפרגולה עצמה מפני נזקים ומגן על כל האנשים היושבים תחתיה, מפני קרינה ושלל פגיעות.

לוחות הסנטף מגיעים במבחר רב של פרופילים וצבעים, כך שתוכלו לבחור את הנאה בעיניכם ביותר, שיתאים בצורה מושלמת לפרגולה שלכם ולסביבתה.

במידה והפרגולה שלכם קשתית, אל דאגה! הסנטף עשוי מחומר גמיש במיוחד ובלתי שביר, אשר ניתן לעצבו גם בצורה קשתית. בנוסף לזאת, עמידותו בכל תקני האש המחמירים הקיימים, מעלים את רמתו עשרות מונים.

למה עוד הוא משמש? בנוסף לקירוי פרגולה, לוחות הסנטף מתאימים כסוכך לחניות ביתיות, פתחי תאורה, גגות קלים ומגוון יישומי קירוי נוספים.

בנוסף למגזר הפרטי, לוחות הסנטף משמשים גם את המגזר העסקי, מכאן שאצטדיונים וחממות מסחריות, גם לוקחים חלק ומסתייעים בסנטף, כחומר המגן על צמחיה ועל אנשים כאחד.

לוחות סנטף – איכות מתחדשת

מעוניינים בלוחות סנטף איכותיים לקירוי הפרגולה שלכם? הלוחות מגיעים ברוחב קבוע ואורך משתנה, כך שתוכלו להתאים אותם לצרכים האישיים שלכם.

בנוסף לזאת, ללוחות מצורפים מגוון אביזרים משלימים לנוחיותכם ולצרכיכם. בין אם לצורך פרטי או עסקי, לוחות הסנטף נועדו במיוחד בשבילכם.

לכן לקראת האביב הממשמש ובא, עשו לעצמכם טובה ודאגו לקירוי נכון ואיכותי של הפרגולה הביתית שלכם.

יש לך שאלות?

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640