סגירת מרפסת עם תוספת לרצפה

מאמר אורח

במדינה שמשית כמו ישראל, יש לא מעט ימי שמש ועל כן, מרביתנו שמחים לשבת במרפסת עם חברים ומשפחה או אפילו לארגן אירוע משפחתי קטן (במידה ויש לנו מספיק מקום במרפסת).

לעיתים, יש גם ימים עם שמש חזקה מאוד, שלא נעים לשבת במרפסת. הפתרון לכך הוא סגירת המרפסת עם פרופילים מיוחדים מאלומיניום המשתלבים עם זכוכיות מבודדות.

כמובן שלכל התהליך הזה, מתלווה גם תהליך עיצוב הנעשה על ידי מעצב או מעצבת פנים. כך שבסופו של דבר, נקבל מרפסת שמש מעוצבת ומדהימה, אותה נוכל לנצל בכל השנה.

פרגולה חשמלית למרפסת

בשנים האחרונות, ניתן לראות שימוש גובר בפרגולה חשמלית מאלומיניום. למעשה, מדובר על פרגולה שמשלבת פרופיל אלומיניום חזק עם בד מסוג PVC. היתרון בפרגולה חשמלית הוא שניתן לפתוח ולסגור אותה ללא בעיה וניתן אפילו לשלוט על רמת החשיפה לשמש (כל זאת על ידי סגירתה באופן מלא או חלקי).

מעבר לכך, אם אתם רוצים להנות מישיבה בפרגולה גם בשעות הערב, כשאין מספיק אור בחוץ, תוכלו להתקין תאורת LED פנימית לפרגולה (שתחסוך לכם התעסקות עם התקנת תאורה נפרדת למרפסת).

עיצוב מרענן וחדשני

אם בעבר, הפרגולה הכי נפוצה הייתה פרגולה מגושמת מעץ מאסיבי, כיום הדברים השתנו. בשנים האחרונות, ניתן לראות יותר שימוש בפרגולת האלומיניום. היא חדישה, היא מגיעה במגוון של צבעים, עיצובים וסגנונות והיא יכולה להתאים לא רק לבתים אלא גם לעסקים.

היופי הוא שניתן לבחור בקלות את צבעי השלד של הפרגולה ואפשר לבחור גם את הצבע של הבד העליון. נסו להיעזר במעצב או מעצבת פנים לגבי הצבעים המתאימים, כך שישתלבו גם עם הסגנון והצבעים של הבית שלכם.

סגרתם את המרפסת – מה כדאי לעשות עם הרצפה?

אם מדובר על מרפסת סגורה עם פרגולת אלומיניום חשמלית, תוכלו לבחור בריצוף כמו דק סינטטי או פרקט ולהעדיף אותו על פני הריצוף המסורתי המוכר (שיש או אבן).

מה שטוב בריצוף כמו פרקט הוא שיש לו עמידות גבוהה למים והוא ניתן להתקנה בקלות יחסית (ההתקנה נעשית על ידי חיבור לוחות הפרקט זה לזה ללא דבק. במידת הצורך, ניתן גם לפרק אותם ולהרכיב מחדש).

אגב, גם דקים מעץ שהינם סינטטיים (מדובר על הדקים החדשים יחסית) הם באיכות גבוהה וטובה כמו הפרקטים. הם עמידים בכל תנאי מזג האוויר ובמידה ומותקנים במרפסת שמש סגורה, אין צורך לחדש אותם מדי שנה והתחזוקה שלהם נחשבת לפשוטה יחסית.

תשקלו מה אתם מעדיפים יותר ובהתאם לכך בחרו האם להתקין פרקט או להתקין דק. זכרו ששניהם מומלצים וטובים ויתרמו בהחלט למראה המעוצב של המרפסת.

שורה תחתונה

אתם יכולים ליצור מרפסת שמש עם עיצוב מדהים ויפה, כל זאת על ידי התקנת פרגולה חשמלית ורצפת דק או רצפה מפרקט. מומלץ לבצע השוואה של המחירים, לבחור חברה או איש מקצוע עם ניסיון בתחום, לקחת בעל מקצוע מתחום עיצוב פנים ואז תוכלו להבטיח לעצמכם, שהתוצאה הסופית תהיה לשביעות רצונכם וכמו שדמיינתם.

יש לך שאלות?

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640