השכרת פתרונות הצללה לאירועים

 

 

 

מאמר אורח

אחת האפשרויות המובילות, אם הינכם מתכננים לקיים אירוע בטבע או במקום פתוח, היא להיעזר בשירותי השכרת הצללה לאירועים. דמיינו לעצמכם: אתם מגיעים למקום האירוע, וזה יכול להיות אירוע חברה, חתונה, בר מצווה או כל שמחה אחרת, האירוע מתקיים תחת שמיים פתוחים, בחיק הטבע – ביער או בחוף הים למשל, והכל נראה מושלם! רשתות צל מתוחות, יפות ומזמינות, סטים של פינות ישיבה נמוכות, כסאות פלסטיק, פופים, ואפשרויות רבות אשר מותאמות לסוג הקהל שמגיע לאירוע. זהו אירוע בלתי נשכח! בואו נסקור יחדיו את פתרונות ההצללה, מתי ניתן להיעזר בהם ומה האפשרויות המגוונות להצללה.

למי זה מיועד?

האפשרות להיעזר בפתרונות קירוי והצללה לאירועים להשכרה, רלוונטית לכל מי שמעוניין לקיים אירוע במקום פתוח, בחיק הטבע. מה ההבדל בין חיק הטבע לגן אירועים, שגם הוא במקום פתוח? אתם צודקים, שניהם במקום פתוח, אולם ההבדל העיקרי הוא בהרגשה הבראשתית והלא ממוסחרת, כאשר אנו מקיימים אירוע בחיק הטבע, ולא בגן אירועים. מובן שלגן אירועים היתרונות שלו, אבל כשאנו מקיימים חתונה באחד היערות של הרי ירושלים, למשל, או בר מצווה על חוף הים באחד החופים בשרון, כשנוף מרהיב נשקף לפנינו, זה בהחלט תורם להרגשה ולאיכות של האירוע. אגב, גם אירועי חברה ניתן בהחלט לקיים בחיק הטבע ואפילו מומלץ, בעיקר כדי לצאת מהמסגרת הידועה של קירות הבטון.

איך עושים את זה?

על פי אופי האירוע, תוכלו להחליט מה המיקום שלו. למשל, בר/בת מצווה על חוף הים יכול להיות אטרקציה נהדרת, במיוחד לילדים הצעירים שיכולים ליהנות במים. איזור הרי ירושלים ידוע כאיזור מבוקש ופופולארי לקיום חתונות, ויש באיזור זה כמה וכמה אפשרויות לקיים אירוע נפלא בטבע.

לאחר שבחרתם מיקום, ואגב, גם אם אתם לא סגורים על מיקום, תוכלו בהחלט להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים בנושא, כל שעליכם לעשות הוא לספר לחברה עימה בחרתם להפיק את האירוע, נתונים חשובים כגון מספר אנשים, אופי האירוע, האם הוא במשך היום או בערב, וכו'. תתפלאו לשמוע, גם עבור אירועים שמתקיימים בערב, יש המון אנשים שמעדיפים להיעזר בפתרונות הצללה, כיוון שזה תוחם את המקום ונותן הרגשה טובה ומוגדרת.

אפשרויות הצללה להשכרה

מרבית חברות ההשכרה המקצועיות יספקו לכם מגוון רחב של פתרונות הצללה אשר כוללים את השירותים ואת המוצרים הבאים:

שירותי הובלה, הקמה ופירוק – עיקר העניין הוא בכך שאין לכם צורך להתעסק בדבר. אינכם רוצים לשכור רשתות צל ולהקים את האירוע בעצמכם, נכון? אתם יכולים להיות שקטים ורגועים, חברת ההשכרה יכולה לתת לכם את השירות הזה, להוביל את כל הציוד לשטח, להקים את רשתות הצל ומערכת ההצללה באופן מקצועי ואיכותי, וכמובן – בתום האירוע לפרק את מערכות ההצללה ולהשיב הכל לקדמותו.

מוצרים – חלק מהחברות מציעות לכם גם מגוון רחב של מוצרים נוספים, מהם תוכלו ליהנות מהאירוע בשטח, מה שחוסך לכם זמן וכסף למצוא את המוצרים האלו באמצעות ספק נוסף. מחצלות, שולחנות פלסטיק, כסאות פלסטיק, פופים, פינות זולה נמוכות, מזרונים, ועוד, כל אלו בהחלט יכולים לסייע בהפקת האירוע.

שיהיה במזל טוב!

יש לך שאלות?

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640