פרגולה למרפסת

אם אתם מחפשים פרגולה או קירוי למרפסת, פרגולות סנטק מעניקות פתרון שהוא לא רק נוח וקומפקטי, אלא גם מרשים ושובה את העין. השילוב בין שלדה מאלומיניום וגג קשיח איכותי, מקנים לסנטק עמידות גבוהה במיוחד ועמידה בתקנים המחמירים ביותר.

לפרטים נוספים >>

סגירת מרפסת

פרגולות האלומיניום סנטק מתאימות לסגירת מרפסת בכל עונות השנה ומהוות פתרון חדש, יעיל ודקורטיבי לצורך סגירת מרפסת שמש. סנטק, הדור החדש של פרגולות האלומיניום החשמליות, מספק את הפתרון המושלם לכל סוגי סגירות החורף למרפסת.

לפרטים נוספים >>

התקנה מהירה

צוות המתקינים שלנו עבר הדרכות והכשרות מקצועיות כיצד להתקין את הפרגולות בצורה הטובה והבטוחה ביותר. התקנה של פרגולות הסנטק מצריכה ידע ומיומנות מקצועית מהמעלה הראשונה. רק התקנה איכותית וטובה תבטיח שמירה על הפרגולה באופן מושלם.

לפרטים נוספים >>

סנטק וחוק הפרגולות

השינוי המהותי בחוק הפרגולות הוא קיצור וצמצום הביורוקרטיה הכרוכה בתוספת צנועה לבניין, כמו סגירת מרפסת, וכעת אין עוד צורך באישור הוועדה לתכנון ובנייה. כאן תמצאו את כל היתרונות של פרגולות האלומיניום סנטק בהתאמה לרפורמת הפרגולות.

לפרטים נוספים >>

יש לך שאלות?

    פרגולה לגינה, לחצר ולמרפסת: סנטק לפרטיים

    פרגולות האלומיניום של סנטק מתאימות ומהוות פתרון מושלם לקהל הפרטי. ניתן להקים את הסנטק בבתים פרטיים כפרגולה לגינה, לקירוי חצר וגם להתקינה במרפסת בית בבניין משותף (גג בניין או מרפסת לא מקורה / מקורה חלקית). מגוון אפשרויות שמתנקזות לפתרון אחד העונה לשם: סנטק!

    לקוחות פרטיים מתקינים פרגולות סנטק בשל יתרונותיהן הרבים, השליטה הפשוטה והנוחה לתפעול-בלחיצת כפתור פשוטה מיד פותחים, סוגרים ומכוונים תאורה אם יש. ניתן להוזיל עלויות ולהתקין את פרגולות הסנטק גם ללא תאורה.

    סנטק: פרגולה חשמלית לבית במבחר אפשרויות

    הסנטק מגיע בגודל מינימלי של 3X3 מטר ובמבחר דגמים המאפשרים פתרון אידיאלי להתקנה בהתאם לתנאי השטח ובהתאם לרצון הלקוח. כך למשל, ניתן להתקין סנטק ללא עמודים ובכך להקטין את הצורך באישורי עירייה.

    ניתן לבחור בין פרופילים ישרים לבין פרופילים קשתיים בהתאם לרצון. ניתן לבחור דגם עם מרזב מים קדמי שמנקז את המים העיליים בגג הסוכך לנקודת יציאה אחת-מומלץ במקרים בהם ישנם שכנים בקומה התחתונה ולא רוצים שהמים יתנקזו עליהם.
    אפשר גם לוותר על המרזב הקדמי ולבחור בדגם ללא מרזב קדמי, כך הסנטק מותקן עם זוית קלה והמים זולגים על גבי גג הפרגולה עם כיוון השיפוע.

    איך לבחור את דגם הסנטק שמתאים לי?

    לסנטק מגוון רחב של אפשרויות ודגמים – פרגולת אלומיניום שנותנת מענה ופתרון מושלם לכל אחד. אנחנו ממליצים להתייעץ עם המומחים!

    הצוות של צללית סוככים מומחים בסנטק!
    כל מה שצריך הוא להתקשר או להשאיר פרטים ונציג מטעמנו יגיע אליכם הביתה לייעץ ולתת הצעת מחיר בהתאם למה שמתאים לכם לרצונות, לעיצוב ולתנאי שטח ההתקנה.

    הפתרון הנבחר של העסקים המובילים בישראל

    הלוגו של רשת מלונות רמדה
    הלוגו של חברת פיאנו פיאנו
    הלוגו של רשת לאונרדו

    צרו קשר עם נציג או התקשרו 1-800-22-1640